Persoonlijke gegevens en Whois aanpassen
Uw persoonlijke gegevens of Whois aanpassen.
Omdat alle gegevens persoonlijk- en afgeschermd zijn kunt u deze gegevens aanpassen via https://www.wned.nl/klanten. Via het klantenpaneel verifieert u uw persoonlijke (encrypted) toegang waardoor misbruik van persoonlijke gegevens wordt beschermd. Misbruik en domein/ diensten kaping is dan ook niet mogelijk. Per mail is technisch gezien geen verificatie en zullen we dan ook niet in behandeling nemen.
Mocht u uw login zijn vergeten, dan kunt u via de volgende link uw wachtwoord resetten: https://www.wned.nl/klantenpaneel/inloggen/wachtwoord-vergeten
Uw gebruikersnaam staat in alle factuur mails beginnend met DB. Het e-mailadres welke u hierbij gebruikt is het emailadres waarop u de facturen ontvangt.
Zodra u ingelogd bent op https://wned.nl/klanten klikt u bovenaan op “Mijn account” U ziet dan aan de linkerzijde de volgende sub knoppen.
1: Algemene gegevens: Hier kunt u alle persoonlijke informatie aanpassen.
2: Facturatiegegevens: Hier kunt u afwijkende facturatie informatie aanpassen.
Zodra u uw gegevens naar wens heeft aangepast wordt dit handmatig door ons gecontroleerd en bij akkoord geaccepteerd. Dit doen wij op werkdagen binnen 24 uur na uw aanvraag. U ontvangt hiervan geen bevestiging.
Whois domeinnaam (en):
De Whois kunt u aanpassen onder tab “Diensten, Domeinnamen” U klikt aan de linkerzijde op uw domeinnaam en vervolgens kiest u de knop “Contact gegevens wijzigen”