Foutmeldingen email
Foutmelding 0x800CCC90, 0x800CCC91of 0x800CCC92 krijgt u wanneer de gebruikersnaam en wachtwoord worden geweigerd bij het aanmelden op de e-mailserver. Controleer uw gebruikersnaam en wachtwoord, waarschijnlijk is deze combinatie onjuist.
Open \'Outlook Express\'
Klik in het menu \'Extra\' op \'Accounts\'
Selecteer het tabblad \'E-mail\'
Selecteer het account van het probleem
Klik op \'Eigenschappen\'
Selecteer het tabblad \'Servers\'
Als servernaam voor de uitgaande e-mail moet zijn ingevuld: mail.domeinnaam.nl
Als servernaam voor de inkomende e-mail moet zijn ingevuld: mail.domeinnaam.nl of die van uw access provider
Klik hier voor de poortinstellingen
Controleert u of uw gebruikersnaam correct is ingevuld.
Vul uw wachtwoord voor alle zekerheid nogmaals in
Er mogen geen vinkjes staan bij de opties \'Aanmelden met beveiligd wachtwoord verificatie\' en \'Voor deze server is verificatie vereist\'.
Indien alle instellingen juist zijn en de fout zich toch blijft voordoen, is het account in uw e-mailprogramma waarschijnlijk beschadigd. Maak het account dan opnieuw.