Help

De Kennisbank is een collectie van antwoorden op vaak gestelde vragen




Nieuwe vaste tarieven voor nieuwe en bestaande klanten.

 

  • .NL    € 3.75 (nieuw en verlengen)    per jaar 
  • .BE    € 5.75 (nieuw en verlengen)    per jaar
  • .EU    € 5.75 (nieuw en verlengen)    per jaar
  • .COM    € 8.75 (nieuw en verlengen)    per jaar

 

Onze volledige prijslijst kun u hier lezen


 Virus, malware en meer!!

Oplossing

Uw IP kan ook elders geblokkeerd zijn waardoor u onze servers niet kunt benaderen. Deze blokkade betreft dan niet alleen onze servers maar ook overige servers die voldoen aan de strengste veiligheidsmaatregelen.

Allereerst test u of u uw website via uw Smart phone op het GSM-net wel kunt bezoeken, of probeert u het op een andere locatie. Kunt u uw website dan wel zien dan zijn de servers online. In dat geval verwijzen wij u door naar deze pagina: http://support.wned.nl/knowledgebase.php?article=41

Het is belangrijk om uit te zoeken waarom u op de blacklist staat. Gaat u a.u.b. naar http://mxtoolbox.com/blacklists.aspx. Vul daar uw IP in. Uw IP adres kunt u vinden via http://www.watismijnip.nl. Staat uw IP daar in het rood en dus op 1 of meer blacklistst, doe dan het volgende: Kopieer de firmanaam onder “Blacklist”  en plak deze in Google. Voorbeeld “Spamhaus ZEN” wordt dan “Spamhaus ZEN remove blacklist” Ga vervolgens naar de aangewezen pagina en verwijder daar uw IP adres volgens de handleiding die op de betreffende website staat beschreven. 

Kunt u na deze handleidingen nog niet op uw website komen dan doet u het volgende:

Ga naar http://network-tools.com en laat de optie “Express” aan staan. Vul onderaan uw server-IP in. Dit kunt u terugvinden in de bijlage “Gegevens van uw webhostingpakket” die u van Wned heeft ontvangen (gebruik niet uw nameserver IP maar uw server IP). Druk op GO!. U ziet aan de rechterzijde een resultaat. Staat er ”Timed out” dan stopt daar de verbinding. Boven “Timed out” kunt u zien waar het goed gegaan is en waar het is gestopt. Leg dit voor aan uw internet provider zodat zij dit voor u kunnen oplossen. Staat er “Trace Complete” dan kunt u in theorie wel uw website bezoeken en ligt het probleem aan uw computer. Schakel tijdelijk uw firewall uit van uw computer en test het nog eens. Heeft u wel verbinding, dan raden wij u aan om te kiezen voor een andere firewall of het veranderen van de configuratie van uw firewall. Uw computerleverancier kan u hierbij helpen. Ook kunt u uw server IP in de whitelist plaatsen in uw firewall.

Bij Trace complete en Trace abort kunnen wij u niet helpen als uw IP niet bij ons in de firewall staat.

Ook kunt u kijken op http://storing.wned.nl of er een storing bekend is bij Wned. Tevens raden wij u aan om Malwarebytes (http://www.malwarebytes.org) te gebruiken. Malware is 1 van de meest voorkomende besmetting op uw computer waardoor een blacklist kan ontstaan. Malwarebytes heeft een gratis versie. De pro versie geeft een nog betere bescherming en kunt u gratis testen.

Gerelateerde links (advies)

http://support.wned.nl/knowledgebase.php?article=38
http://support.wned.nl/knowledgebase.php?article=37


Uw ervaring met Wned is belangrijk voor ons.


Ervaringen over Wned staan op ISPGids.nl. Uiteraard mag u ook een ervaring plaatsen over Wned. Hiermee helpt u ons en klanten met eerlijke ervaringen over Wned.

ISPGids.nl Logo